publikováno 4. března 2021
V poslední době se nám dostalo několika negativních hodnocení za nedoručení neuhrazené objednávky při zvolené úhradě předem.
Pokud si objednáte zboží v režimu platba PŘÍKAZEM - PLATBA PŘEDEM, počítejte se zasláním podkladů k úhradě na Vámi uvedenou mailovou adresu až po fyzickém připravení objednávky . Podklady nám nerozesílá robot a nejsme k dispozici stále jak je zvykem u velkých společností typu ALZA,MALL atd. Objednávku odesíláme = předáváme dopravci po připsání úhrady na účet, nejpozději následující pracovní den. Dle informací v obchodních podmínkách je termín pro úhradu platby předem do 7 dnů. Po jejich uplynutí vždy znovu upozorňujeme na neuhrazení platby. Neuhrazené objednávky neodesíláme, a přesto jsme za to byli špatně hodnoceni.
Může se stát, že se podklady k platbě v e-mailových cestách zatoulají a nedorazí k zákazníkovi. Není problém nám napsat, zavolat a my posíláme podklady k úhradě znovu.